Review: Bioderma Sebium Mat Fluid Colorat

Marca: Bioderma
Producator: Laboratoire Bioderma
Denumire:Tinted Anti-Shine Fluid (Fluid Matifiant Colorat)
Gramaj: 40 ml
Produs in: Franta
Cumparat  de la:  Farmacia HelpNet
Pret: 48 lei (pentru posesorii de card- 45.68 lei)



Crema colorata matifianta si hidratanta pentru piele mixta sau grasa.




   Promisiunile prospectului:
  • Acopera imperfectiunile si uniformizaeaza aspectul pielii dandu-i o tenta colorata naturala
  • Trateaza imediat si durabil, cauzele care determina aspectul lucios al pielii.
  • Neutralizeaza fenomenul de reflexie si pielea va reflecta mai putina lumina
  • Absoarbe excesul de sebum si regleaza secretia de sebum
  • Imbunatateste textura pielii
  • Previne blocarea porilor si formarea punctelor negre
  • Pielea devine catifelata si perfect mata toata ziua

  Tinand cont de vremea caniculara a ultimelor luni m-am decis sa renunt temporar (pe timpul zilei) la fondul de ten. In cautarea unui produs lejer care sa acopere micile imperfectiuni ale tenului dar care sa nu il incarce, m-am oprit asupra fluidului colorat Bioderma Sebium Mat.

  Asteptarile mele de la acest produs nu au fost foarte mari, tot ce imi doream sa faca este sa imi uniformizeze tenul si sa impiedice aparitia aspectului lucios pe parcursul zilei. Ei bine...dorintele mele "modeste" nu au fost pe deplin realizate. Iata ce a facut acest produs pentru tenul meu....

  In momentul aplicarii produsului, aspectul tenului devine instant mat, catifelat, uniform si deloc lipicios. Minune ce tine (pe tenul meu cu tendinte de ingrasare in zona T) maxim  40 de minute, dupa care pot fi asemanata cu usurinta cu un glob disco. Fluidul face ca pielea sa devina mult mai lucioasa decat in mod obisnuit si sa reflecte lumina ingrozitor, deci....NU functioneaza deloc ca matifiant .

  Am sa ii dau putin credit si am sa mentionez si cateva plusuri care le are: hidrateaza, nu mi-a iritat pielea, pe parcursul utilizarii nu mi-au aparut cosuri si desi nu are o putere foarte mare de acoperire reuseste sa neutralizeze cu scucces zonele rosii ale fetei (in cazul meu in jurul nasului).

In concluzie: nu as mai cumpara acest produs si nici nu il pot recomanda persoanelor cu tenul mixt sau gras.

P.S. Avand in vedere ca tubul este mai mult de jumatate plin, am sa ii mai acord o sansa in iarna cand poate vremea va tine cu el.


Voi l-ati incercat, cum s-a comportat pe tenul vostru?

Rating: 2 stars out of 5

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu