Review: Exfoliant Enzimatic Gerovital H3

Producator: S.C. Farmec S.A.
Denumire: Exfoliant Enzimatic
Gramaj: 100 ml
Produs in: Cluj-Napoca - Romania
Cumparat  de laHypermarket Real
Pret: 25 lei



   Eram in cautarea unui produs destinat exfolierii faciale pentru ten mixt-sensibil dar fara particule abrazive. Am apelat la vechiul si bunul prieten Google si asa am aflat ca singurul produs destinat exfolierii enzimatice destinat publicului larg din Romania (nu pentru uz profesional) este un produs Gerovital.
Am dat fuga la cel mai apropiat supermarket si desi pe produs este mentionat "destinat 30+" (eu avand doar 24 ani) am achizitionat exfoliantul enzimatic Gerovital H3.
Daca am facut bine sau nu, aflati in randurile de mai jos......


Ce promite:

  •  Crema reda aspectul tineresc , stralucirea si luminozitatea tenului printr-un peeling bland , dar eficient
  •  Microcapsulele cu Papaina , active in momentul masarii pe piele , indeparteaza celulele moarte si impuritatile si stimuleaza regenerarea pielii
  •  Superoxid Dismutaza alaturi de Boswellia Serata , Vitaminele A si E  regenereaza, protejeaza , calmeaza pielea sensibila , inlatura efectele distructive ale radicalilor liberi 
  •  Rezultat : ten proaspat , catifelat , luminos .




Ce face:

  •   Blocheaza porii
  •   Favorizeaza aparitia cosurilor si a punctelor negre
  •   Incarca excesiv tenul

  Acest produs nu face nimic din ceea ce promite, ba mai mult face ravagii, cel putin pe tenul meu (mixt, usor sensibil si predispus la aparitia cosurilor).
 L-am folosit timp de trei saptamani (din pacate) pana cand mi-am dat seama de efectele lui. Ulterior am aruncat un ochi la sectiunea "Ingrediente" si ghiciti ce am gasit; pe langa o groaza de ingediente pe care nici nu pot sa le pronunt :), Paraffinum Liquidum  - in traducere libera dracul gol :)) .
 Paraffinum Liquidum este un ulei mineral folosit in fabricarea cosmeticelor ca lubrifiant/emolient si are o reputatie nu tocmai favorabila, lui i se atribuie blocarea porilor, sufocarea pielii si declansarea acneei.

Nu stiu daca mai este nevoie sa mentionez: nu recomand acest produs persoanelor cu tenul mixt, sensibil si predispus la aparitia acneei.

Sunt curioasa cum se comporta pe un ten matur, normal sau uscat. Daca l-ati incercat va invit sa va spuneti parerea in sectiunea comentariilor.


Rating: 0 stars out of 5

6 comentarii:

  1. pff m-a socat cand ai scris ca favorizeaza la aparitia cosurulor si punctelor negre .probabil a avut acest efect pe tenul tau , d-ce nu e potrivit pt tenul tau . Ai grija pe viitor!!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Make-up by Dina

    Sincer, desi este un produs relativ ieftin, am avut asteptari maricele de la el (probabil fiind primul exfoliant enzimatic folosit de mine)dar...m-a dezamagit.
    Inca ma chinui sa tratez urmele lasate de el si dau vina de ingredientul mentionat mai sus.

    Pe viitor am sa investesc mai mult in acest gen de produse, urmatorul exfoliant cumparat cred ca va fi de la Dermalogica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am luat un peeling enzimatic de la skeyndor dintr-un salon. E un kit care contine fiole cu substanta activa exfolianta si o emulsie cu care se amesteca fiolele. Rau nu face, dar rezultate remarcabile nu am vazut. Pretul a fost de 70 lei. In alta ordine de idei, am vazut review-uri bunicele la Dermalogica. Tu de unde planuiesti sa il cumperi? Farmacii, saloane? Merci.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Roxana

    Si eu am vazut numai review-uri bune la Dermalogica. Sunt hotarata sa il comand si am doua optiuni www.strawberrynet.com unde costa 140 lei sau www.hqhair.com unde costa 31 lire (aprox. 158 lei).
    Cel mai probabil il voi comanda de la HQhair imediat cum isi vor actuazliza stocurile, desi este mai scump nu prea am incredere in Strawberrynet.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am patit acelasi lucru dar de la crema lift hidratanta din aceeasi gama.....asteptari mari nu am avut de la ea dar efectul a fost dezastruos....cel putin pentru tenul meu care e tot mixt si sensibil la schimbari de creme / zona georgafica etc. Inca mai tratez efectele cremei cu retin-a, ca alta salvare nu am mai avut

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci ca ai scris despre experienta ta cu acest produs pe care pusesem si eu ochii. Am un ten asemanator cu al tau si, cu siguranta, as avea si eu probleme. Pana la urma ce produs exfoliant ti-ai luat? Ti-a mers bine cu el?

    RăspundețiȘtergere