Oje Classics - Swatch-uri





No. 205 - 2 aplicari


No. 227 - 2 aplicari


No. 268 - 2 aplicari


No. 315 - 2 aplicari


No. 208 - 2 aplicari


No. 263 - 2 aplicari

20 de comentarii:

  1. eu am o singura oja de la ei, insa pe unghii parca nu-mi place cum arata. imi place nr 227 cum arata, o sa o caut si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristina

    227 este o idee mai inchisa decat in poza de mai sus. O purtam si cand am facut review-ul la fluidul colorat Bioderma; il poti viziona aici http://myabeauty.blogspot.com/2010/08/review-bioderma-sebium-mat-fluid_11.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu cateva oje Classics si imi place formula si pigmentarea :) 263 e pur si simplu superba.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Joice

    263 a fost cumparata in vara, de abia asteptam sa vina toamna sa o port :)

    Tu de unde le cumperi, stii cumva vreun magazin mai aproape de Tomis 3? Eu le-am luat de la un supermarket din Poarta 6 si nu ajung prea des acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. 205 imi place cum arata.

    P.S. Imi plac pozele facute de tine! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am vazut prin imprejurimi Classics :( Mi-ar placea 227, pare un dupe bunicel ptr Japanese Rose Garden a lu Opi sau Miami de la Mavala (which i both have and love)

    Oh and welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna.. te-am adaugat in blogroll.. abia ce te-am descoperit :) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Shopperita: Si mie imi plac cele realizate de tine :p

    @Anca: Thanks!

    @Miuri: Hey te-am adaugat si eu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata foarte bine culorile pe unghie. Mi-as cumpara si eu cea nude 208. Am observat ca exista o gama variata de culori. Cat de bine rezista pe unghii?

    RăspundețiȘtergere
  10. I really love the pink color! So girly and pretty.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dia

    Sunt oje bune...merita sa le incerci ptr 3 lei.
    La mine, fara base coat si top coat, rezista cam 3-4 zile. Daca le incerci sa ne spui cum ti se par :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar am de gand sa incerc, dar mai caut, n-am gasit nuanta 208, in schimb aveau 207. Mai caut si iti spun rezultatul. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte faine swatch-urile, insa imi place cel mai mult cum ai aranjat in pagina! De unde ai invatat? La mine pozele o iau razna de fiecare data...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sadie

    Atunci cand dai click pe imagine iti apare o bara ce contine diverse optiuni. Poti regla dimensiunea imaginii (Mica-Medie-Mare-Foarte Mare) cat si pozitionarea ei in pagina (Stanga-Centrati-Dreapta). Este destul de simplu...dar cateodata imi apar si mie erori, pe care le remediez editand postare in HTML.

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  15. Chestia cu stanga-dreapta nu rezolva intotdeauna roblema. Cred ca secretul tau e editarea in HTML, chestie la care e sunt complet pa langa...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Sadie

    Este putin mai complicata editarea HTML dar nu foarte grea. Daca doresti sa incerci te sfatuiesc sa apelezi la tutorialele gasite pe google sau youtube. Cartile de specialitate sunt groaie si si te vor baga in ceata...

    RăspundețiȘtergere
  17. Pana la urma mi-am cumparat nuanta 205 care se pare ca se apropie foarte bine de culoarea pielii, ceea ce si cautam.
    Din doua aplicari unghia se acopera perfect cat sa nu se mai vada altceva (aici depinde si de grosimea stratului aplicat), iar culoarea se uniformieaza fara probleme si fara a insista.
    Imi place si arata bine. La final am aplicat si un lac de unghii incolor ca sa fiu sigura ca nu va sari oja de pe unghii prea curand. :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dia

    Super ca ai gasit nuanta si ca iti si place!
    Sa te bucuri de ea :)

    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  19. oja classics de la golden rose nu se mai fabrica. a aparut in schimb o noua gama de oja classics

    RăspundețiȘtergere