Proiect Handmade Nr. 2: Pungulite!


Indiferent de ocazie impachetez personal cadourile insa pungile in care le inmanez ,de regula le cumpar. Acest weekend am fost prin oras in cautarea unor pungulite pentru cadouri dar nu mi-a placut nimic din ce am vazut...aceleasi modele extrem de incarcate si lipsite de inspiratie.
Imi plac pungulitete personalizate cu un aer vintage...chiar rustic, asa ca m-am gandit sa incerc sa fac chiar eu cateva modele pentru dulciurile de Mos Nicolae si iata ce a iesit:



Posibilitatile de decorare sunt infinite; eu m-am rezumat doar la 5 modele, desi am mai multe in minte.
Am facut si un tutorial pentru primul model:

Aveti nevoie de:


1. Punga hartie
2. Eticheta personalizata
3. Panglica
4. Lipici
5. Perforator
6. Foarfeca

Pasul I

Indoiti si presati fundul pungii pentru a-i stabili forma.

 Pasul II

Indoiti partea de sus.

Pasul III

Perforati.

Pasul IV

Trageti panglica prin gauri.

Pasul V

Legati.

Pasul VI

Taiati oblic surplusul de panglica.


Pasul VII

Decupati eticheta personalizata.


Pasul VIII

Adaugati adeziv.


Pasul IX

Lipiti eticheta pe pungulita si...



Gata!



Cum vi se par? Ati pune dulciurile de Mos Nicolae in aceste pungulite?


56 de comentarii:

  1. foarte foarte bine arata! iar persoana care primeste cadoul stie ca te-a interesat cu adevarat si punga, ca nu ai reciclat vreuna din anii trecuti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragalase sunt! De unde ai gasit pungi maro de hartie, ca eu demult caut si nu gasesc!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Andra :) ma bucur ca iti plac si te incurajez sa incerci si tu !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: Thanks Anca :)
    Este unul din motivele pentru care am facut micul efort...

    @DiAnais: Merci mult. Am luat pungulitele din "Metro" de la raionul de papetarie. Au disponibile trei dimensiuni mari, medii si mici; eu am luat medii si mici :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo ce frumos :)
    Ti-am mai zis,pozele sunt foarte explicite si bine realizate(nu vorbesc despre detele tehnice caci nu ma pricep :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dragonfly Accessories:

    Multumesc :)
    Si tu realizezi foarte frumos pozele, sunt bine luminate si clare, imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. e chiar super ideea. :X felicitari!
    o sa ma duc sa-mi iau si eu ce am nevoie si o sa incerc sa fac :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Geo: Multumesc si spor la treaba!

    @Dorina: Merci mult Dorina :)

    @Andra: Iti multumesc Andra.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am primit un comment de la o fata pe nume Cassandra,pe care de fapt trebuia sa ti'l lase tie la postarea cu acel giveaway,si'a facut cont si pe blogspot aici e prima ei postare : http://lotiune-de-corp-orez-si-lotus.blogspot.com/:D mi sa parut dulce asa ca i'am trimis un comment cu link'ul tau sa intri si sa citeasca regulile cu atentie sper ca a inteles ce are de facut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Bianca, am sa verific daca s-a inscris iar daca nu am sa ii trimit si eu un email.

    Esti foarte draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat e de dragut! Noi la munca am organizat un joculet, am extras biletele si oferim fiecare un cadou cuiva (s-a votat dulciuri pt. Mos Nicolae). Luasem o cutie de bomboane foarte frumoasa pt. persoana careia ii ofer eu, iar dupa ce am vazut ideea ta, am cautat prin casa o punga de hartie, o funda si a iesit superb. Sigur va face impresie :) Imi plac tare mult aceste idei ale tale, sper sa ne mai impartasesti :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos, o idee foarte buna sa extrageti biletele si sa va oferiti cadouri:)
    Ma bucur mult ca iti place ideea si ca ai pus-o in practica, sper ca vei face impresie :)

    P.S. Am mai multe proiecte in minte...cu siguranta vor urma si alte tutoriale.

    Multumesc pentru incurajare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu siguranta!Arata f. bine si sunt de efect.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sunshine Sarah: Multumesc :)


    @IRINI: Multumesc, ma bucur ca iti plac!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce dragute sunt! Cred ca o sa incerc si eu ideea asta. Etichetele personalizate unde se pot gasi? :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Dia, etichetele din imagini sunt facute de mine.
    Dar daca nu te pricepi sa le faci, le poti cumpara din librarii, am vazut la "Diverta" cateva modele dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte frumos!! si bine explicat!! buna idee ♥

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Alina, m-am straduit sa fie cat mai explicit:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte buna idee!Multumim ca ne ajuti cu ideile tale!
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  20. superb :). Esti foarte ingenioasa;))

    RăspundețiȘtergere
  21. Arata atat de bine toate!!! Detaliile chiar fac diferenta, iar ceea ce ai facut tu este cu adevarat special!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ella, multumesc mult pentru apreciere, ma bucur ca iti plac pungulitele :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Esti foarte priceputa iar tutorialul nu putea fi mai clar si mai usor de urmarit. O idee super!!!
    PS: Te invitsa participi la concurs la mine pe blog daca nu ai facut-o deja. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc Ruxi :)

    In ceea ce priveste concursul, iti multumesc pentru invitatie, am sa ma uit chiar acum pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce dragute sunt !
    Zilele trecute am cumparat si eu pungi maro sa impachetez bijuteriile si ma gandeam cum sa le fac sa arate cat mai dragut :)
    Multumesc pt. idee ! ;)
    PS: Arata profi tutorialele tale !

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma bucur ca iti plac Issa. Inspira-te...posibilitatile de decorare sunt infinite.

    P.S. Accesoriile create de tine sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  27. Arat foarte original:D ce idee frumoasa:* chiar ai dreptate ca pungile de prin comert sunt incarcate...mai incarcate decat pomul de craciun:))
    waw, ce tare, esti din Constanta:O? dragut\:D/

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc Alexxa si yep sunt din Constanta, just like you :)

    RăspundețiȘtergere
  29. You are very creative girl, beautiful bags!!!
    xoxo
    www.designedby.name

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt genialeeeee ! Uauuu, cu siguranta ar impresiona. Chiar mi-ai dat o idee. Multumesc ! <3

    RăspundețiȘtergere
  31. @Alina si Ally: Multumesc fetelor, ma bucur ca va plac!

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi plac foarte mult.O sa incerc sa fac si eu pentru Craciun,cu siguranta vor fi mult mai apreciate decat banalele pungi cumparate.

    RăspundețiȘtergere
  33. Alexa: Chiar si pentru Craciun vor arata foarte bine :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  34. Arata super,si eu tot dupa genul asta de pungulite ma uit cand cumpar pt cadouri.Felicitari!Eu serile trecute,de plictiseala:d am facut cativa saculeti decorativi in ton cu sezonul:d cred ca ii voi pastra pt micul concurs de la Special K :d cel cu decoratiunile.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Miss Ellie Sugar, ma bucur ca avem aceleasi gusturi :)
    Am citit si eu despre concurului organizat de Koko si ma bate gandul sa particip si eu :)

    Daca te vei inscrie, iti urez mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  36. so cute and definitely more meaningful!!! xo

    RăspundețiȘtergere
  37. @Shopperita : Merci mult :)


    @Andee Layne: Thank you :)

    RăspundețiȘtergere
  38. cat de bine arata toate!!felicitari pentru idee Mya:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  39. there are super cute. este perfect pentru ca tocmai doream sa plec sa cumpar cadouri si nu stiam cum as putea sa le ambalez intrun mod cute. u gave me the best idea.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  40. Hi Mina, multumesc, ma bucur ca iti plac!
    Spor la treaba :)

    RăspundețiȘtergere