Reduceri la Sephora!


Poate ati aflat deja, dar va anunt si eu ca au inceput reducerile la Sephora.
Desi nu sunt foarte multe produse incluse in oferta, ieri am facut o mica vizita magazinului din Constanta si nu am putut pleca cu mana goala :).

Initial am vrut paleta Urban Decay Naked ( pret 100 lei redus de la 170 lei) insa nu am avut noroc, in Constanta stocurile au fost epuizate la ambele magazine chiar inaintea inceperii sezonului de reduceri.

Intr-un final m-am hotarat sa cumpar setul "Some Beauty to Love" de la Benefit, acesta contine:
  •  Blush "Coralista" - full size 
  •  Creion "Eye Bright" - full size
  • "Badgal Lash" mascara - deluxe mini 4 g 
  • Primer "That Gal" - deluxe mini 7.5 ml
Pret initial 180 lei - Pret redus 100 lei

 si

Fardul de ochi crema Benefit  -Creasless Cream Shadow - "Honey Bunny":
Pret initial parca 90 lei - Pret redus 55.5 lei


Cred ca maine merg din nou, am ramas cu gandul la fardul crema Benefit - "Recess" :).


Alte oferte tentante ar fi:

Pret nou 65,5 lei Pret vechi 129 lei
Pret nou 55,5 lei Pret vechi 77 lei
















Mai multe detalii AICI.



Stiati de reducerile de la Sephora? Daca da, ce produse v-au atras atentia?



22 de comentarii:

  1. :)) am gasit si eu un produs aici cu numele meu :-" ...:)) Off.. Sunt asa trista la mine-n oras (rm. valcea) nu exista sephora !

    Sa le stapanesti sanatoasa !

    (\_ _/) ♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥

    Kisses from Honeÿ Bunny

    http://charmy-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc ca ai zis ca nu mai e UD Naked pe nicaieri. Ieri am dat spargerea la Enchanted Glamourland si mintea mea bolnava imi spunea ca e momentul oportun sa iau si Naked-ul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe ce dragut :).

    Multumesc!
    Imi pare rau ca in Rm. Valcea nu este Sephora. Ti-ai fi dorit un produs anume?

    RăspundețiȘtergere
  4. wooow ce reduceri!!!!nu e corect!!!ar trebui sa faca Sephora in fiecare oras!!!!nici in buzau nu exista... sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  5. @Joice:

    :))Este super trusa "Enchanted Glamourland", sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-am luat Enchanted Glamourland redusa la 115 lei si Benefit Creaseless Cream Shadow/Liner nuanta Recess. :)) Nu aveam nevoie urgenta de ele, dar cand le-am vazut asa frumusele si reduse nu am rezistat! :) xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. @arrianalovemakeup:

    Offf parca acum imi pare rau ca am postat, nu m-am gandit la cele care nu au Sephora in orasul lor. Iti doresti un produs anume? Daca vrei te pot ajuta sa il cumperi.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea:

    Super, sa le folosesti cu placere!
    Vreau si eu Recess, cum este, iti place? Imi poti descrie putin nuanta, are sclipici/sidef?

    RăspundețiȘtergere
  9. @MyaBeauty: Este bej, aproape nuanta pielii. Culoare este aproape mata. Are foarte putin sclipici si cand spun foarte putin nu exagerez. Abia daca se observa. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu placere Mya. Eu am incercat sa ma abtin pana acum si am reusit...dar maine e o alta zi :)))))))))
    Mi-ar placea trusa Pinup Pixie sau cealalta la 115, am uitat cum se numeste, m-au zapacit atatea nume.

    As mai vreau si un Urban Decay Glow cream, dar nu stiu daca il au sau daca e la reducere.
    Uffff....cate tentatii !! It's time to go rehab, I say no , no , no lol

    RăspundețiȘtergere
  11. @Andreea: Merci pentru raspuns. Sa vad daca ii rezist maine :).


    @Betty Reviews: Multumesc!

    :)) Si eu incerc sa ma limitez putin, dar in ultimul timp a fost din ce in ce mai greu :)) iar acum reducerile...offf este greu!

    Daca iti cumperi ceva sa ne spui si noua :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincer ?
    Daaa Myaaa !!
    Mi-as fi dorit foarte tare Benefit Erase Paste,i really needddddd it!
    Esti o draguta !

    (\_ _/) ♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥

    Kisses from Honeÿ Bunny!

    http://charmy-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. @Honeÿ Bunny:

    Parca nu l-am vazut la reducere, vrei sa te ajut sa il cumperi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Pfiuu :"> !! Really ???
    OMG ! Esti prima persoana pe anul asta care vrea sa ma ajute si e atat de draguta cu mine ...
    m-ai facut fericita numai prin gest si apoi prin faptul ca ma vei ajuta sa am ceva ce imi doresc de mult timp !

    Zi-mi te rog la ce pret e in Sephora acum Erase Paste'u ,daca ai retinut cumva !?

    pupiciiiii

    RăspundețiȘtergere
  15. @Honeÿ Bunny:

    Sincer, nu stiu pretul...dar maine cand merg am sa ma uit si it spun.
    Stii ce nuanta ti se potriveste? Sa vad daca o au in stoc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai am tenul foarte deschis,foarteee alb si cred ca "fair" mi s-ar potrivi si uita-te te rog daca e cumva si in vreo trusa/set/oferta si preturi ! Multumesc mult de tot !

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu am vrut Naked, insa nu mai e pe nicaieri (am intrebat in 5 sephora). Mi-am luat pana la urma pixie pin-ups (cred ca asa se numeste), o oja mov si un fard sclipicios.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cum ma tentati voi pe mine!! Dar nu voi ceda: vreau sa ajung la Mac in Februarie si sa imi cumpar cate ceva. :P
    Sa le folosesti cu placere!! :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @Honeÿ Bunny: Pentru putin :). Vorbim maine prin email.

    @Cristina: Din cate bloggerite au fost la Sephora niciuna nu a gasit paleta Naked...incep sa cred ca nici nu a fost la reducere.

    @Shopperita: Daca nu ai nevoie de nimic de la Sephora tine-te bine pe pozitii si nu merge in magazin, altfel sigur iti vei cumpara ceva :)). De abia astept sa vad ce iti cumperi de la MAC :).

    RăspundețiȘtergere
  20. Merci pt pont! Foarte bune promotiile.

    http://overseeingfashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu stiu daca e la reduceri, dar de obicei Erase Paste mi se pare ca e in jur de 100 de lei. Boi-ing cam la fel, din cate tin minte. Mai bine cumperi de pe site-ul Benefit, ca iesi mai ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Anonim:

    Am fost azi la Sephora, Erase Paste nu are pretul redus si costa 113 lei.

    RăspundețiȘtergere