Spotlight: Jen Brill


Desi cred ca multe dintre voi ati vazut imagini cu ea peste tot pe internet, nu stiu cate dintre voi stiu exact cine este si cu ce se ocupa Jen Brill.
Eu am descoperit-o in urma cu aproximativ 2 ani si i-am admirat stilul vestimentar din prima clipa, dar pana recent nu am stiut cu ce se ocupa. Se pare ca Jen este agent... agent pentru fotografi, o meserie interesanta si cred ca inexistenta in Romania.

Nu pot afirma ca Jen este un fashion icon pentru mine insa de fiecare data cand intalnesc imagini cu ea pe un site petrec minute in sir analizandu-i vestimentatia si de cele mai mult ori sunt placut impresionata.

Jen Brill a crescut in Manhattan visand ca intr-o zi va deveni pictorita. A urmat atat cursurile scolii "Parsons School of Design" cat si pe cele ale scolii "School of Visual Arts". Dar la varsta de 21 de ani a avut loc un click: "I can remember it hitting me: I am a bad artist! 
But this wasn't a sad moment. It was a relief, and I could start a new path." 

Jen in apartamentul ei din Chinatown

Agenta in varsta de 30 de ani este si ambasador Chanel iar cand a fost intrebata cum isi defineste stilul, a raspuns: "My downtown friends say I'm super uptown, but my uptown friends think I'm downtown. So, does that mean I’m a midtown girl?" 
Stilul ei vestimentar nu poate fi incadrat intr-o singura categorie sau perioada; in garderoba ei se regasesc fustele mini  strech ale anilor '80, bluze de inspiratie vintage anii '20 si mult discutatii clogs ai anilor '90.


Intr-un interviu acordat  asistentei Vogue, Emily Weiss, Jen a dezvaluit cateva dintre produsele ei cosmetice preferate.

Printre acestea se regasesc:
             
Sapunul lichid  Cetaphil 11$
 Crema hidratanta Amore Pacific 150$
Fondul de ten compact Chanel Teint Innocence 57$
Mascara Chanel Inimitable Intense 30$
Blush-ul Chanel Joules Contraste (Espiegle) 43$
Rujul MAC "Ruby Woo" 15$
Creionul de buze Shu Uemura "True Flame Red"  20$
Fardurile crema Nars 23$ si cele Chanel 32$


 Va place genul acesta de articol? Despre ce personalitate v-ar placea sa cititi?

10 comentarii:

  1. Imi place articolul asta, ma bucur sa vad ca postezi mai des :) Eu sincer nici nu auzisem de ea pana acum :">
    Mi-ar placea sa citesc despre Kelly Framel de la Glamourai, pentru mine chiar e un fashion icon si o inspiratie constanta, mereu ma uimesc tinutele ei si gusturile impecabile

    RăspundețiȘtergere
  2. Joice, ma bucur ca iti place articolul!

    In urma cu un an accesam zilnic blogul Glamourai, dar ceva m-a facut sa ma indepartez...nu l-am mai vizitat de foarte mult timp si cu siguranta mi-ar placea sa o redescopar de Kelly.

    Merci pentru pont:).

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place la nebunie genul asta de articol. Uite asa mai aflu si eu chestii noi. Foarte util si placut! Multumim!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miuri: Cu asa feedback-uri cu siguranta vor urma si alte articole de acest gen :).

    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. De Jen nu stiam, dar pe Kelly de la Glamourai o admir enorm ca stil.E mai retrasa acum, am observat si eu, in parte poate din cauza ca e mult pe drumuri, implicata in diverse campanii, si sa nu uitam frustrarea parului care creste si nu da bine in poze, dupa cum ea singura a spus.

    RăspundețiȘtergere
  6. This girl has such amazing style!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi place mult articolul asta:x

    cate produse chanel are:o :x

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie imi place mult articolul!sa mai faci in genul pentru ca sunt utile si interesante.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte interesant articolul. nici eu nu auzisem de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place tare mult acest articol,imi place f mult personalitatea acestei tipe,imi place la nebunie modul in care se imbraca.
    Mi-ar placea sa mai scrii despre tipe ca ea,femeile puternice din spatele camerelor de filmat.

    RăspundețiȘtergere