Farmasi.ro...o mare dezamagire!


  Nu stiu exact daca am  mentionat pana acum, dar imi plac destul de mult ojele Farmasi. Le-am descoperit acum cativa ani la un mic magazin in zona unde locuiam. M-au atras culorile si bineinteles pretul mic. Initial am cumparat o singura oja pentru a o testa;  fiind placut impresionata am ajuns ca in prezent sa am 19 :)
Sa nu mai lungesc povestea, va spun ca m-am mutat din acea zona si neavand acces asa usor la acel magazin am apelat la site-ul farmasi.ro .

Am plasat prima comanda la inceputul acestui an, in luna Ianuarie. Daca imi aduc bine aminte, aveau atunci o promotie iar oja costa 2 lei, pret redus de la 3 lei. Am comandat 19 oje, pentru mine, sora si mama mea. Din cele 19 comandate au fost livrate doar 16 si au ajuns la destinatie 15. De ce? Se intelege din imaginea de mai jos:



Am fost usor dezamagita dar nu suparata si nici nervoasa. Le-am trimis un e-mail celor de la Farmasi, le-am prezentat situatia, si pe un ton cordial i-am sfatuit sa acorde mai multa atentie modului in care ambaleaza produsele. Dupa doua zile am primit un e-mail in care isi cereau scuze pentru neplacerea creata si ma rugau ca la proxima comanda sa mentionez lacul spart, urmand ca acesta sa imi fie livrat gratuit. Deasemenea mi-au multumit pentru sesizare si m-au asigurat ca pe viitor vor acorda mai multa atentie modului de ambalare.



Au trecut 10 luni pana am plasat urmatoarea comanda, mai exact pe 13 Noiembrie.
Apoi am asteptat si am asteptat timp de 5 zile si am mers la posta si nu am primit nimic. Personal lucrez cu Posta Romana de 3-4 ani si garantez ca un colet intern ajunge la destinatie in 3-4 zile, din momentul in care a fost depus la oficiul postal.
Le-am trimis un e-mail si i-am intrebat cand au depus coletul, pentru ca acesta nu a ajuns la destinatie. Raspunsul lor a fost:
"Buna ziua
Ne cerem scuze pt neplacerea create.Exista 2 produse indisponibile in stoc: Farmasi lac unghii nr 47 si 49.Totalul facturii este de xx.xx lei(xx.xx lei valoare produse + 10 lei taxa postala).Coletul va fi depus la posta azi 19.11.2010.
Multumim pt intelegere"
Deci le-a luat 5 zile sa proceseze comanda.
Coletul l-am primit..ghiciti cand...pe 29 Noiembrie, dupa 10 zile de la confirmare, respectiv 19 zile de la lansarea comenzii online. Cred ca l-au trimis cu caruta :)) (primesc colete din America care ajung la destinatie in 6-7 zile).

In fine, ridic coletul si surpriza....

Am avut un deja vu. 
Exceptand faptul ca pachetul/cutia in care au pus produsele era plin(a) de folii de plastic prafuite pentru "protectie", unul din lacuri era aruncat pur si simplu in cutie...fara niciun fel de ambalaj.
Am scos factura, am deschis e-mailul si am verificat comanda. Am constatat ca lacul spart din imagine nu se afla in comanda mea si colac peste pupaza au omis sa imi puna in colet alte 3 produse!
Le-am trimis un e-mail bla bla bla...am primit raspuns: Ne cerem scuze pentru neplacerea creata (acelasi text)...va trimitem pe cheltuiala noastra doua dintre cele trei produse omise (al treilea nu este in stoc). Coletul va fi depus la posta pe data de 03.12.2010. 
Azi este 14 Decembrie iar eu nu am primit niciun colet....
Ma gandesc ca face mai multe popasuri caruta de data acesta :))


Concluzie: Desi nu au fost sume mari la mijloc, doresc sa fiu respectata ca si client. Sunt foarte dezamagita si nu voi mai comanda vreodata de pe acest site desi produsele imi plac.

Voi ati avut astfel de experiente?



53 de comentarii:

  1. Ugh, ce urat. Imi pare rau ca ai avut asa experiente neplacute. Ma tenta o comanda pe farmasi.ro pentru ca sunt mai ieftine decat in magazine (am vazut standuri unde oja era 6 lei), dar nu imi place deloc ca nu actualizeaza stocurile pe site.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow... ma bucur ca ai scris ca sa stim sa ne ferim de site.... :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. o Doamne, arata groaznic ojele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, urat... nu ma deranjeaza neaparat lipsa stocurilor, daca sunt anuntata imediat dupa plasarea comenzii ca X si Y nu se afla in stoc.

    Ma deranjeaza timpul de livrare si faptul ca pun produsele in colet fara protectie.

    P.S. Eu sunt in cautarea unui magazin care ofera produse Farmasi la preturi acceptabile in Constanta. Daca il gasesc te anunt si pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: Eu nu va incurajez sa nu comandati, ci doar am prezentat experienta mea :)
    Poate este doar cazul meu...daca sunt si alte fete care au comandat, le rog sa ne spuna in ce conditii au primit ele coletele.

    @Anonim: Da, aratau groznic. Ulterior le-am curatat si am salvat doua. Celelalte doua aveau filetul rupt si lacurile erau pline de fragmente de sticla asa ca le-am aruncat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Yes,I know....printre altele am comandat o pudra si am primit carcasa facuta varzaaaa si pudra putin ciobita.Foarte neglijent au fost ambalate toate,biiine ca ojele erau intregi .Simt nevoie sa multumesc Postei Romane :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dragonfly Accessories:

    Am comandat si eu o pudra "Terracotta" si pot spune acum ca din fericire nu o aveau pe stoc. Nu vreau sa ma gandesc in ce conditie ar fi ajuns.

    Posta Romana este invinovatita de multe ori cand nu este cazul...cred ca de cele mai multe ori este vina expeditorului ca produsele nu ajung intregi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pacat ca se intampla astfel de evenimente. Iti dau dreptate, nici mie nu mi-ar conveni sa primesc chestii sparte si sa mi se spuna non stop acel text cu "ne pare rau bla bla" fara sa se faca si ceva ca sa-si schimbe modul de impachetare ori sa se asigure ca data viitoare produsele vor ajunge intacte....

    Si eu am dat comanda pe site-ul lor si mi-a venit coletul in 3 saptamani:D..imi cam luasem gandul de la produse, ba chiar nici nu prea aveam bani in timpul ala cand a ajuns coletul pentru ca deja cheltuisem banii. Totusi nu m-a dezamagit nici calitatea , iar produsele au fost intacte.

    Sper sa isi revina cei de la Farmasi! E pacat sa nu-si respecte clientii....pentru ca eu sunt de parere ca produsele lor sunt destul de bune calitativ si ar merita sa fie achizitionate...

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @bondarica:

    Ma bucur ca ti-au ajuns produsele intacte :) .
    Dar sub nicio forma nu se justifica perioada de livrare, si din China ajung mai repede coletele.

    Nu neg calitatea produselor, asa cum am mentionat, voi mai cumpara produse Farmasi dar din pacate nu de pe farmasi.ro .

    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Mya si eu am avut aceasi problema.pudra de fata era sparta,nuantele clar nu corespund si glossu era scurs..daca iti vine sa crezi...fac shopping online de 2ani si e prima data cand se intampla asa..cu farmasi..

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc ca ai scris, vroiam sa-mi comand niste rujuri si perlute blush...cred ca le voi cauta in orasul meu reprezentantii

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim:

    Buna, imi pare rau ca ti s-a intamplat si tie.
    In legatura cu nuantele, eu niciodata nu m-am ghidat dupa pozele oferite pe site. Am cautat swatch-uri sau alte imagini pe google :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Mihaela:

    Cel mai bine incerci in orasul tau, este mult mai usor sa alegi atunci cand ai produsele in fata :)

    Am gasit pe site-ul lor o lista cu magazinele Farmasi:

    Iulius Mall

    - Cluj-Napoca, Str. Alexandru Vaida Voievod,
    - Timisoara, Str. Aristide Demetriade, Demisol
    - Iasi, str. Bd. Tudor Vladimirescu

    Cocor

    - Bucuresti, Bd. I.C. Bratianu, Nr. 29-33, Sector 3

    Daca orasul tau nu se regaseste in lista de mai sus, incearca si la magazine mai mici :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu ma uit de cateva saptamani pe site si ma bate gandul sa imi comand de acolo.
    Ok, s-a intamplat o data sa ajunga produsele in felul cum am vazut in prima poza. Dar si a doua oara? Urat din partea lor ca nu ambaleaza produsele mai bine, dar urat si din partea celor care manevreaza coletele.
    De exemplu, am primit kit-ul de la " La Roche Posay" si ambalajele aratau ca si cand ar fi fost calcate in picioare. Nici nu vreau sa imi imaginez ce viata au saracele colete pana ajung la noi :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @Rotsin:

    Ai dreptate, nici cei de la posta nu manevreaza coletele cu atentie.
    Dar eu, ca si comerciant, stiind modul in care sunt manevrate coletele odata intrate in posesia postei cred ca am obligatia de a suplimenta materialele de protectie pentru produse.

    In cazul celor de la Farmasi, ultima data mi-au pus sase oje intr-o cutie mai mica cu despartitoare de carton, care au ajuns intacte. Iar a 7a oja a fost aruncata pur si simplu in cutia mai mare si s-a izbit de peretii de carton tot drumul...normal ca s-a spart.

    In cazul in care te hotarasti sa comanzi sa ne spui si noua in ce conditii au fost livarte produsele :)

    RăspundețiȘtergere
  16. fetelor exista OPC si pute-ti face sesizare si online ...e drept ca dureaza vre-o 3 luni sa primiti un raspuns dar totusi se face ceva!!!Nu conteaza ca au fost 2 sau 3 lei ideea este aceeasi
    Si da este vina comerciantului ca nu ambaleaza corespunzator produsele, o fi asa de greu sa puna niste hartii intre ele??!! ca doar nu trimit rachete pe luna, zau asa ,niste nesimtiti!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Diana:

    Teoretic asa ar fi indicat, dar practic mai bine ne lasam pagubase.

    Pentru sticlutele de oja eu cred ca este obligatorie folosirea foliei cu bule de aer. Se gaseste peste tot in comert si nici nu costa o avere.

    RăspundețiȘtergere
  18. ce neplacut. si pe mine ma batea gandul sa comand ceva de pe site. bine ca m-am abtinut.

    RăspundețiȘtergere
  19. Si ne mai miram ca de ce nu au incredere clientii sa comande online.

    Este obligatia expeditorului sa faca o impachetare corespunzatoare.Eram de fata la posta cand niste indivizi incercau sa trimita o papornita ivelita in scoci, "da' vedeti ca e fragil".Hai nu zau, da' n-ai vrea sa o bagam noi si in cutie, intreaba madama de la ghiseu.Ca sa avem ce sa despagubim ulterior? Evident ca nu i l-au primit in halul in care se prezenta.

    Pacat, daca nu sunt asa prezenti pe rafturi, macar vanzarile online sa zbarnaie, dar se pare ca au un personal cam miserupist responsabil cu asta.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cristina: Mai bine incerci la un magazin fizic :)

    @Cyanilla Latte: Da...in ultimii trei ani am vazut si auzit si eu multe stand la cozi la posta :))

    Din cate am inteles firma in cauza este importator unic al produselor Farmasi...si profita din plin de asta, cred ca putina concurenta i-ar pune la punct :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Eww ce aiurea, sorry Mya !
    Ar trebui sa facem o lista neagra a comerciantilor care nu respecta clientii sau dau tepe. Nu va mai povestesc ce teapa era sa iau eu cu extensiile de par ! Am avut noroc ca am fost foarte insistenta si i-am amenintat cu politia si astfel nu am pierdut banii.

    Ce aiurea :(

    RăspundețiȘtergere
  22. Dar ojele propriu zise cum sunt?
    Sunt bune..pigmentate?Rezista?
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Betty Reviews: Experienta ta suna mult mai groaznic, bine ca ai recuperat banii.

    @SWEET CRAZY LOLLIPOP: Mie imi plac, sunt foarte pigmentate si rezista (fara baza si top coat) cam 4 zile. Un punct in minus a fi faptul ca pateaza unghiile -cele cu pigmet rosu- eu evit sa le aplic fata un alt lac protector.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce urat...:(

    si mie imi plac ojele Farmasi, tough:D

    RăspundețiȘtergere
  25. Mai eu am vazut la ei pe site ca au magazin in Cocor :) Deci pentru fetele din Bucuresti cred ca e mai usor sa dai o tura la magazin sa vezi exact nuantele.. decat sa astepti 10 zile, sau mai mult, pt o comanda cu produse deteriorate..

    RăspundețiȘtergere
  26. @ Koko: Da, urat. Ojele sunt bune, "customer service" e rau.


    @Ana Maria: Intr-adevar, am scris si eu mai sus adresele unde pot fi gasite :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Doamne... sunt curioasă dacă comand farduri sau alte chestii în ce stadiu ajung :-s ... eu făceam reclamație, și înainte de asta îi și avertizam. E bătaie de joc.

    RăspundețiȘtergere
  28. Cu acest post m-ai determinat sa nu mai vreau nimic de la acest brand.
    Nu am avut asemenea experiente online dar in magazin da. Chiar mi-ai amintit si cred ca voi scrie despre asta candva..

    RăspundețiȘtergere
  29. @iguanitza: Inca nu m-am gandit sa fac o reclamatie. Cei de la Farmasi nu au fost imposibil de contactat, au raspuns mail-urilor trimise. Mai astept saptamana acesta coletul iar daca nu il primesc, atunci voi lua o decizie.


    @Shopperita: Cum am mai spus, nu cred ca trebuie sa ne suparam pe produse...mie imi plac in continuare ojele lor :), "customer service" lasa de dorit.

    Eu te incurajez sa ne impartasesti si noua experienta ta :).

    RăspundețiȘtergere
  30. păi nu faci reclamație că nu ți-au răspuns ci pentru faptul că au ajuns ojele cum au ajuns + timpul de livrare....

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu pot sa-mi explic cum s-au spart sticlutele. Imi trantesc destul de des sticlutele si nu au nimic!
    Eu trimit lucruri fragile(gen arici de mare) si nu am primit reclamatii(sau poate ca din bun simt, nu m-au anuntat clientele). O singura data s-a fisurat o cutie din lemn(placaj) dar a fost si vina mea. De atunci am grija cum protejez produsul. Este de asteptat sa ajunga un fard spart dar o sticluta?! Doar daca au trimis-o fisurata...

    RăspundețiȘtergere
  32. @iguanitza:

    Stai putin,sa inteleg...la ce tip de reclamatie te referi?

    Adresata OPC-ului sau site-ului?

    RăspundețiȘtergere
  33. @issa:

    Pai in primul caz, au fost trei sticlute de oja puse in cutie fara protectie si lovindu-se una de alta tot drumul...a cedat 1.
    In al doilea caz una din oje a fost pur si simplu aruncata in cutie si ma gandesc ca s-a izbit de peretii de carton si intr-un final s-a spart.

    Sincer...nu vreau sa ma gandesc ca au pus produsele deteriorate in colet, ar fi prea mult!

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu intentionat ! Cum au multe produse pe stoc , probabil nu deschid fiecare sticluta...nici nu are rost sa faca acest lucru. Adevarul este ca pe drum, coletele noastre trec prin multe...Pacat, din comoditate isi fac singuri reclama proasta. Dar se pare ca nici nu invata din greseli !

    RăspundețiȘtergere
  35. @issa: Cauzele pot fi multe...dar cum ai spus si tu, nici nu invata din greseli !

    RăspundețiȘtergere
  36. Ummm.... OPC :)
    pentru că ai mai pățit o dată al fel, le-ai spus și nu le-a păsat....

    RăspundețiȘtergere
  37. @iguanitza:

    Nu cred ca as rezolva ceva...pierderi materiale nu am (inca, astept coletul) iar nepasarea nu cred ca este pedepsita de OPC.
    In plus nu sunt dispusa sa trec prin tot stresul care l-ar implica o astfel de plagere. Concluzia: am vazut - am cerut - am primit - nu mi-a placut - nu mai comand.

    RăspundețiȘtergere
  38. Si eu care vroiam sa fac comanda...

    RăspundețiȘtergere
  39. Se intampla si la case mai mari, ca sa zic asa. Povestea cineva pe un blog din SUA ca a primit produse de ingrijire personala care se desfacusera in timpul transportului si deteriorasera tot continutul pachetului.

    Ojele Farmasi sunt de departe preferatele mele. Nu numai ca au pretul bun, dar mie chiar imi rezista pe unghii. Si gama de culori este foarte variata. Am observat ca inclusiv cele mai scumpe lacuri de unghii incep sa se usuce cand ajungi pe la jumatatea sticlei, asa ca mi se pare risipa de bani sa cumpar una scumpa :)

    Daca nu ai incercat inca, iti recomand si lacurile Kallos. Au nuante de rosu superbe si la fel rezista foarte mult. Pretul, in jur de 4-5 RON...

    RăspundețiȘtergere
  40. @ Iulia: Mai bine incerca in magazin :)

    @Americana: Da asa este, am vazut si eu pe un alt blog cum un colet de la Asos.com a venit prin de crema sau gel de dus...nu mai stiu exact, iar tot continutul pachetului a fost compromis.

    Asa cum am mentionat si in alte comentarii si mie imi plac lacurile lor dar nu si serviciul clienti.

    Am incercat ojele Kallos si imi plac :). Chiar am una pe rosu care imi place mult, este nr. 231.

    Multumesc pentru comentariu si pentru recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  41. si eu am luat cateva nuante, dar nu sunt multumita caci nu-mi rezista pe unghii deloc

    RăspundețiȘtergere
  42. @Mary: Incerca sa aplici un alt lac ca baza sau un topcoat :)

    RăspundețiȘtergere
  43. la chestia cu OPC-ul trebuie doar sa aplici online poze plus factura ...si astepti raspuns ,nu e stres si nici bataie de cap ..dureaza cam cat o postare pe forum!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Este clar ca faci antireclama,din moemnt ce reprezinti alt brand de produse;si te mai si crede lumea;

    RăspundețiȘtergere
  45. @Anonim: Este clar ca nu ai citit nimic din ce am scris mai sus.
    Pur si simplu am expus experienta mea cu site-ul farmasi.ro. Nu produsele sunt in discutie ci lipsa de profesionalism si modul in care sunt tratati clientii. Te invit sa citesti atat postarea cat si comentariile. Sunt si alte cliente care au primit comanda in aceleasi conditii.

    Doresc sa mentionez ca nici pana azi 22 Decembrie nu am primit cele doua produse.
    Concluzia o trage fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ziua,
    Ma numesc Stelian Hota si sunt managerul general al companiei care este unic importator al produselor Farmasi in Romania.

    Am aflat de curand despre nemultumirea dumneavoastra si vreau sa primiti scuzele mele.

    Dupa cum corect ati postat, este vorba de o lipsa evidenta de profesionalism in acest caz , atat din partea unor angajati ai companiei cat si din partea celor de la curierat.

    Imi place sa cred ca am luat masurile adecvate pentru ca aceste aspecte negative sa nu mai apara.

    O sa-mi permit sa va sun saptamana viitoare pentru a ma asigura de sosirea coletului si rezolvarea problemei.

    Rog totodata ca eventualele nemultumiri sa-mi fie sesizate si la adresa de mail stelian.hota@vlt.ro unde astept in acelasi timp sa fiu contactat de cei interesati in preluarea francizei "Farmasi Shop" in Constanta, pentru ca produsele Farmasi sa fie reprezentate asa cum merita.

    Va rog inca o data sa primitri scuzele mele

    RăspundețiȘtergere
  47. prostii is cei mai buni si tari minciuni gogonate ce spui

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna,
    si mie imi plac mult ojele,dar nu m-am gandit sa cumpar de pe site/:)I mean,la noi aproape in fiecare magazin gasesti oja farmasi,eu zic sa cauti mai bine,ca nu merita sa dai bani degeaba,pe lacuri sparte:)

    RăspundețiȘtergere
  49. Am citit ce-ai scris si m-am speriat. N-am patit niciodata sa primesc colete in halul asta. Si am comandat online pana si bijuterii la care chiar imi faceam griji ca se pot deforma...insa au ajuns intacte.

    M-am gandit si pana la urma am facut o comanda micuta - asa de test :)
    Daca primesc colet cu produse deteriorate, facute praf...pierd o suma mica de bani insa nu mai cumpar in veci nimic Farmasi.

    RăspundețiȘtergere
  50. @Stelian Hota: Coletul a ajuns la destinatie, detalii gasiti aici: http://myabeauty.blogspot.com/2011/01/update-giveaway-farmasiro.html

    @Anonim (comentariul nr 47): Cred ca interventia domnului Hota sustine spusele mele.

    @morphine: Din pacate in Constanta nu sunt la fel de usor accesibile :(

    @titza: Am primit cele trei produse si de data acesta au ajuns intacte, sa speram ca nici tu nu vei intampina probleme.

    RăspundețiȘtergere
  51. am primit pachetelul dupa 4 zile si e ok :)
    acu imi pare rau ca n-am comandat mai multe chestii...eh, c'est la vie.

    intradevar au oje dragute si chiar bune comparativ cu alea de la elf.

    RăspundețiȘtergere
  52. Eu am comandat pe langa alte produse, si o crema de corp care surpriza...avea pulverizatorul rupt. Asta este...

    RăspundețiȘtergere
  53. eu am cumparat de pe un site alesi.ro. au si oja farmasi, dar e 6 lei. eu am comandat de acolo 8 lacuri farmec si un nuantator kallos+tratament cu placenta tot de la kallos. cred ca sunt mai norocoasa ca nu am gasit nimic spart :D

    RăspundețiȘtergere