Mini blog sale!


Azi am facut putina ordine printre cosmetice si am ales cateva produse pe care nu le-am mai folosit in ultimul timp. Dupa ce a trecut sora mea pe la mine si si-a ales cateva, am ramas cu cele de sus. M-am gandit ca nu are rost sa le las intr-un colt ignorate asa ca am decis sa organizez acest mini-blog sale.
Stiu ca nu sunt produse greu de procurat si nici nu fac parte din editii limitate, dar poate unele dintre voi doriti sa le inceracti si de ce sa nu o faceti  la un pret mai mic decat cel din magazine?!

Si cum nu exista joc fara reguli...



  •  Produsele se expediaza prin Posta Romana cu plata ramburs;
  •  Taxa de transport va fi 8 lei;
  •  Cumpararea produselor se face printr-un comentariu la acesta postare;
  •  Primul venit primul servit!

 1.  No 7 Conditioning Face Serum (continut ramas 90%) PRET: 15 lei
 2.  REVLON ColorStay (Normal to Dry Skin) 200 Nude (continut rams 75%) PRET: 32 lei
 3.  Max Factor Lasting Performance Natural Beige (continut ramas75%) PRET: 15 lei
 4Pudra Sephora (continut ramas 85%) PRET: 15 lei
 5Silky Loose Face Powder 001 Translucent (continut rams 95%) PRET: 15 lei
 6.  NYX Blush 05 Pinky (continut ramas 98%) PRET: 12 lei
 7Sephora Duo eyeshadow (continut ramas 98% - folosit o singura data) PRET: 12 lei
 8.  Fard Rainbow Priorities Sephora 118 Bordeaux (folosit de 2x) PRET: 6 lei
 9.  Elf Duo Eyeshadow Cream - Butter Pecan (nu a fost folosit, doar testat pe mana) PRET: 6 lei
10. Elf Duo Eyeshadow Cream - Sugar Cookie (nu a fost folosit, doar testat pe mana) PRET: 6 lei
11. Elf Duo Eyeshadow Cream - Mocha Swirl (nu a fost folosit, doar testat pe mana) PRET: 6 lei
12. Elf Fard de ochi - Glam (nu a fost folosit, doar testat) PRET: 5 lei
13. Nyx Concealer in a Jar - 03 Light (continut ramas 85%) PRET: 9 lei
14. Gel Eyeliner Peach Bellini (folosit de 2 ori, continut ramas 98%) PRET: 12 lei
aici am gresit numerotarea si avem din nou nr.
14. Ruj Nyx 605 Mars ( continut ramas 85%) PRET: 4 lei
15. Ruj Nyx Vitamin ( continut ramas 80%) PRET: 4 lei
16. Ruj Maybelline - Passion Red 535 (continut ramas 95%) PRET: 6 lei
17. Ruj Rimmel  - 070 Airy Fairy (continut ramas 85%) PRET: 7 lei
18. Ruj Rimmel   020 SHAKE-UP Pink (continut ramas 90% ) PRET: 8 lei
19. Nyx Long Pencil - Silver (nu a fost folosit, doar testat pe mana) PRET: 3 lei
20. Nyx Jumbo Pencil - Black Bean (folosit 1 singura data cu pensula) PRET: 8 lei
21. Nyx Jumbo Pencil - Milk  (folosit 3-4x cu pensula) PRET: 8 lei
22. Oja Seventeen - gri 270 (folosita 1 singura data) PRET: 8 lei
23. Oja Seventeen - verde 264 (folosita de 2x) PRET: 8 lei
24. Oja Avon - Pastel Pink (nu a fost folosita) PRET: 6 lei
25. Oja Avon - Luxe Lavender (folosita de 2x) PRET: 6 lei
26. Oja Se-he -455 (folosita 1x) PRET: 3 lei
27. Oja Farmasi - Nr 84 (noua) PRET: 2 lei
28. Oja Farmasi - No 78 (noua) PRET: 2 lei
29. Oja Farmasi - No 955 (folosita 1x) PRET: 2 lei
30+31+32+33 Tratamente si lacuri pentru intarire si cuticule Kallos (folosite de 2x) PRET: 15 lei

43 de comentarii:

  1. heeey!
    vreau si eu
    5. Silky Loose Face Powder 001 Translucent (continut rams 95%) PRET: 15 lei
    21. Nyx Jumbo Pencil - Milk (folosit 3-4x cu pensula) PRET: 8 lei
    19. Nyx Long Pencil - Silver (nu a fost folosit, doar testat pe mana) PRET: 3 lei
    8. Fard Rainbow Priorities Sephora 118 Bordeaux (folosit de 2x) PRET: 6 lei
    5. Ruj Nyx Vitamin ( continut ramas 80%) PRET: 4 lei

    o sa iti trimit si mail :D
    huuugs

    RăspundețiȘtergere
  2. 28, 8 si 14 going to Joice!

    Stabilim detaliile prin e-mail maine, ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra: 5, 21, 19 si 5.

    8 l-a cerut deja Joice :(
    Raman restul ok?

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci Andra: 5, 21, 19, 15, 11.

    Trimite-mi email cu adresa ta te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  5. As vrea si eu:
    Ruj Rimmel - 070 Airy Fairy (continut ramas 85%) PRET: 7 lei

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristina: Ok, Airy Fairy este al tau :)

    Astept un e-mail cu adresa de livrare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, Mya!
    Sper sa nu te supere intrebarea, dar caut o pensula pentru pudra...nu cumva ai vreuna in plus si pentru mine?:D

    RăspundețiȘtergere
  8. 12. Elf Fard de ochi - Glam (nu a fost folosit, doar testat) PRET: 5 lei

    :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca un lucru as avea de precizat: in cursul saptamanii viitoare voi veni in Constanta, mi-l poti livra personal? :D Ca sa nu mai pun adresa degeaba.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Little Princess:

    Buna, nu ma supara deloc intrebarea :)
    Sa stii ca am avut una dar a luat-o sora mea.

    Mai am doua pensule noi noute pentru pudra Sigma SS150. Pretul online este de 66 lei. Trimite-mi un email la email_mya@yahoo.com si iti fac o reducere :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dia: Elf Glam este al tau.

    Trimite-mi un email pentru a stabili detaliile :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da...incerc sa intru pe e-mail dar imi apare eroarea asta: Sorry, Unable to process request at this time -- error 999. Hmmm nu mi s-a mai intamplat.

    Incerc sa ma conectez din nou si iti raspund cat pot de repede :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Betty Reviews: Pudra Sephora si blush-ul Nyx sunt ale tale :)

    Te rog sa imi trimiti un e-mail cu datele tale (nume si adresa de livrare). Am sa incerc sa iti raspund in seara acesta...daca nu reusesc atunci maine. Asa cum am scris mai sus, imi apare o eroare si nu ma pot conecta la adresa de yahoo.

    RăspundețiȘtergere
  14. M-am mai hotarat in privinta unui produs.
    22. Oja Seventeen - gri 270 (folosita 1 singura data) PRET: 8 lei
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ok Dia am trecut si oja gri Seventeen.
    Vorbim maine prin e-mail :)

    :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mailul ti l-am trimis deja, dar urmeaza sa mai vorbim. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Da Dia, cred ca l-am primit...numai ca, asa cum am scris si mai sus, nu ma pot conecta la yahoo mail. De o ora incerc sa ma loghez si fara succes. Cel mai sigur iti voi raspunde maine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Oja seventeen gri si cele 2 farduri crema ELF:d

    RăspundețiȘtergere
  19. eu voiam jumbo milk:((...de ce nu mai e?nu am noroc nici cum...:(

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna,
    vreau si eu fondul de ten REVLON Colorstay
    merci

    RăspundețiȘtergere
  21. @Camelia: Oja Seventeen a fost ceruta de Dia, imi pare rau...
    Raman cele doua farduri Elf?

    @Madlen: Imi pare rau :(

    @Paula: Ok, fondul de ten Revlon este al tau. Te rog sa imi trimiti un e-mail cu numele si adresa de livarare.

    Multumesc fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna vroiam si eu:
    Nyx Concealer in a Jar
    Elf Duo Eyeshadow Cream - Sugar Cookie

    RăspundețiȘtergere
  23. @Loredana:

    Nyx Concealer este disponibil dar Elf Duo Eyeshadow Cream - Sugar Cookie a fost cerut de Camelia.

    Ii trimit acum un e-mail sa imi confirme daca il doreste sau nu si revin cu un comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  24. mai ai jumbo pencil milk de la nyx?Nu stii pe nimeni care are:((?la magazin in tm nu aveau si site nu mai exista cu nyx...:((...

    RăspundețiȘtergere
  25. Din pacate nu Madlen, nici nu mai am si nici nu stiu pe cineva care are :(

    RăspundețiȘtergere
  26. @Loredana:

    Elf Duo Eyeshadow Cream - Sugar Cookie este dat.
    Ramane doar Nyx Concealer? Daca da, astept un e-mail cu numele si adresa de livrare :)

    Merci.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ramane doar nyx concealer si poate ai cumva prin trusa ta si o pensula pentru aplicarea lui si una kabuki?
    Nu e nevoi e sa imi trimiti nyx-ul prin posta, sunt din constanta asa ca ne putem intalni undeva sa-l iau. Iti dau mail

    RăspundețiȘtergere
  28. @Raluka Afronie si Cristina: Multumesc fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ah chiar o doream pe cea gri de la Seventeen...

    RăspundețiȘtergere
  30. Imi pare rau Anca :( .

    Daca o doreai numai pentru culoare, este usor sa iti faci si tu una :).
    Ai o oja alba si una neagra? Atunci, mix and match!

    RăspundețiȘtergere
  31. buna
    ojele 23 si 25 le vreau eu uite mailul meu joliechery@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  32. ce rau imi pare ca nu am vazut potarea aceasta la timp :(

    RăspundețiȘtergere
  33. of:(am uitat de acest blog,dar acum l-am bagat la preferate:D
    sepr ca o sa mai fie blog sale:((

    RăspundețiȘtergere
  34. @morphine: :( Imi pare rau ca ai vazut postarea prea tarziu.
    Cu siguranta vor fi si alte blog sale-uri :).

    RăspundețiȘtergere
  35. Of, abia acum am vazut ca ai avut blog sale. O sa mai organizezi nu? Atunci o sa fiu pe faza.

    RăspundețiȘtergere
  36. :)) Cum de nu am vazut acest blog sale ?:)

    RăspundețiȘtergere